Greengel je unikátní produkt, který do sebe umí nasát vodu, udržet ji a poskytovat ji průběžně rostlinám. Může tak pomoci v boji proti oteplováním planety. Vidíme v něm příslib lepšího života a proto jsme tomuto výjimečnému produktu s nadšením vytvořili značkový koncept.
Greengel do sebe umí nasát vodu, udržet ji a poskytovat ji průběžně rostlinám. A mluvíme o velkém množství vody - až 400 násobek jeho vlastního objemu! Nabízí tak řešení stále žhavějšího nedostatku vody v půdě. Nejenže pomáhá ozelenit Zemi, ale také zefektivňuje farmářům produkci, samosprávám a dalším organizacím výsadbu stromů. Může být zásadním produktem v boji s globálním oteplováním. Všechny tato aspekty jsme chtěli propsat do komunikačního konceptu.
Nové vizuální identity se ujal designér Honza a první otázkou byla volba barevnosti. Greengel přejímá barevnost ze svého názvu a pracuje s odstíny zelené. V logu se pak objevuje význam a hlavní přínos produktu, a to uchycení se kořínků stromů a rostlin. Právě klíčení semínka má evokovat charakteristické zakřivení písmene "g". Tedy přesně to, v čem Greengel exceluje.
Tón řeči a používané slogany vychází z inovativní a vůči přírodě pokorné a ohleduplné osobnosti značky. V textech hledáme cesty, jak Zemi, tak nám všem pomoci. Používáme často fakta, čísla, jasné argumenty pro jednoduché zobrazení přínosů.
Pro hlavní slogan nebyla inspirací píseň DJ Boba, ale hrajeme si s často používaným spojením „Let the dreams come true“ a přetváříme jej na „Let the seeds come true.“ Anglický slogan jsme zvolili z důvodů zacílení Greengelu na světový trh. Tonalita se snaží zákazníky povzbudit k zamyšlení se, není však zbytečně vyhrocená nebo příliš aktivistická.
Pomocí jednoduché animace vysvětlujeme, jak Greengel funguje. Můžeme jím obalit semena a zvýšit tak efektivitu výsadby zemědělských plodin. Stejně tak jím můžeme obalit kořeny vysazovaných stromů, ať už v ulicích měst, parcích nebo lesech. Díky Greengelu se zásadně zvýší pravděpodobnost, že stromek přežije. Můžeme jej dokonce využívat v dolech nebo prašných provozech, kdy se povrch postříká takzvaným filtrem z Greengelu a zabrání se tak prašnosti.
Greengel je technologicky vpředu. Narozdíl od své převážně čínské konkurence se nesrovnatelně rychleji rozpustí v půdě a nijak jí neuškodí, naopak. To vše se snažíme v nastavené vizuální identitě promítnout. Komunikací cílíme zejména na zemědělce, samosprávy, lesnické firmy, státní správu a podobně.
Proto je vizuál klidnější, nijak ustřelený. Fotografie vybíráme podle cílových oblastí, které dlouhodobě bojují se suchem. Na fotografiích se rovněž objevují farmáři, cílovka, které Greengel dokáže zásadně zefektivnit produkci.
Když nám pan majitel hodil pár zrnek Greengelu do skleničky s vodou a my sledovali, jak rychle gel vodu nasaje a jak násobně zvětšuje svůj objem, byli jsme uchváceni. Zaujalo nás, jak lze efektivně bojovat s prakticky celosvětovým problémem. A tak jsme byli rádi součástí něčeho tak prospěšného a inovativního.
Klient: Greengel
Koncept: B tým
Art Direction: Radoslav Cichý
Design: Jan Sedláček
Strategie: Josef Káles
Copywriting: Barbora Fouldová
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.