menu
zavřít

Hlavně udržet vodu

Greengel je unikátní produkt, který do sebe umí nasát vodu, udržet ji a poskytovat ji průběžně rostlinám. Může tak pomoci v boji proti oteplováním planety. Vidíme v něm příslib lepšího života a proto jsme tomuto výjimečnému produktu s nadšením vytvořili značkový koncept.

Greengel do sebe umí nasát vodu, udržet ji a poskytovat ji průběžně rostlinám. A mluvíme o velkém množství vody - až 400 násobek jeho vlastního objemu! Nabízí tak řešení stále žhavějšího nedostatku vody v půdě. Nejenže pomáhá ozelenit Zemi, ale také zefektivňuje farmářům produkci, samosprávám a dalším organizacím výsadbu stromů. Může být zásadním produktem v boji s globálním oteplováním. Všechny tato aspekty jsme chtěli propsat do komunikačního konceptu.

Zapustit kořínek

Nové vizuální identity se ujal designér Honza a první otázkou byla volba barevnosti. Greengel přejímá barevnost ze svého názvu a pracuje s odstíny zelené. V logu se pak objevuje význam a hlavní přínos produktu, a to uchycení se kořínků stromů a rostlin. Právě  klíčení semínka má evokovat charakteristické zakřivení písmene "g". Tedy přesně to, v čem Greengel exceluje.

Ať se sny stanou skutečností

Tón řeči a používané slogany vychází z inovativní a vůči přírodě pokorné a ohleduplné osobnosti značky. V textech hledáme cesty, jak Zemi, tak nám všem pomoci. Používáme často fakta, čísla, jasné argumenty pro jednoduché zobrazení přínosů.

Pro hlavní slogan nebyla inspirací píseň DJ Boba, ale hrajeme si s často používaným spojením „Let the dreams come true“ a přetváříme jej na „Let the seeds come true.“ Anglický slogan jsme zvolili z důvodů zacílení Greengelu na světový trh. Tonalita se snaží zákazníky povzbudit k zamyšlení se, není však zbytečně vyhrocená nebo příliš aktivistická.

Od semínek po doly

Pomocí jednoduché animace vysvětlujeme, jak Greengel funguje. Můžeme jím obalit semena a zvýšit tak efektivitu výsadby zemědělských plodin. Stejně tak jím můžeme obalit kořeny vysazovaných stromů, ať už v ulicích měst, parcích nebo lesech. Díky Greengelu se zásadně zvýší pravděpodobnost, že stromek přežije. Můžeme jej dokonce využívat v dolech nebo prašných provozech, kdy se povrch postříká takzvaným filtrem z Greengelu a zabrání se tak prašnosti.

Technologický náskok

Greengel je technologicky vpředu. Narozdíl od své převážně čínské konkurence se nesrovnatelně rychleji rozpustí v půdě a nijak jí neuškodí, naopak. To vše se snažíme v nastavené vizuální identitě promítnout. Komunikací cílíme zejména na zemědělce, samosprávy, lesnické firmy, státní správu a podobně.

Proto je vizuál klidnější, nijak ustřelený. Fotografie vybíráme podle cílových oblastí, které dlouhodobě bojují se suchem. Na fotografiích se rovněž objevují farmáři, cílovka, které Greengel dokáže zásadně zefektivnit produkci.

Inovativně a efektivně

Inovativně a efektivně

Když nám pan majitel hodil pár zrnek Greengelu do skleničky s vodou a my sledovali, jak rychle gel vodu nasaje a jak násobně zvětšuje svůj objem, byli jsme uchváceni. Zaujalo nás, jak lze efektivně bojovat s prakticky celosvětovým problémem. A tak jsme byli rádi součástí něčeho tak prospěšného a inovativního.

Klient: Greengel
Koncept: B tým
Art Direction: Radoslav Cichý
Design: Jan Sedláček
Strategie: Josef Káles
Copywriting: Barbora Fouldová
 

Mohlo by se vám líbit

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies