Jednou větou říct to nejdůležitější, výstižně a chytlavě. Aby vaše služby a produkty zákazníka zaujaly a udržel pozornost. To je královská disciplína pro všechny textaře.
Slogan by měl vyjadřovat podstatu vašeho podnikání, ukázat zákazníkovi největší přínosy vašich služeb či produktu nebo navodit žádanou atmosféru.
Slogan je vždy součástí konceptu, odráží tonalitu řeči značky. Ideální je, když se se sloganem pracuje i v dalších textech.
Pivní svět oslovuje slogan pivovaru Richard: „Život začíná na dně“. Tradiční mýdlárna Naturinka razí heslo „Mýt se krásně“ v různých podobách. Fakturační systém iDoklad jde přímo k jádru věci a svým uživatelům říká: „Prostě fakturuj!” Výrobce lékařských přístrojů Promedeus využil svého jména - “Přinášíme světlo do medicíny”.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.