menu
zavřít

Analýza značky

Abychom dobře naplánovali budoucnost vaší značky, musíme dokonale poznat její aktuální kondici, odkrýt její silná a slabá místa. Odhalíme její klíčové vlastnosti, jedinečnosti a pozici na trhu. 

  • Značkový audit

    Získáme detailní informace o značce a o jejím postavení mezi konkurencí. Díváme se nejen na rovinu komunikace, ale i produkt či službu.

  • Komunikační audit

    Zjistíme silná a slabá místa zavedeného mediálního mixu a doporučíme postup pro dosažení ideálních cílů.

  • Audit cílové skupiny

    Víte, jaká jsou nejtajnější přání vašich klientů? V příběhu vaší značky hraje hlavní roli váš zákazník. Zajímají nás jeho starosti, radosti i přání v souvislosti s vaším produktem.

  • Charakter značky

    Představte si charakter značky jako konkrétní osobnost. Ujasníme si její vlastnosti a najdeme vhodný jazyk, kterým bude promlouvat k vašemu publiku. 

  • Unikátní argumenty

    Argumentační báze značky. Jejich definice nám umožní postavit komunikaci značky na jejích nejlepších vlastnostech.

  • Emoční a funkční přínosy

    Zjišťujeme reálné přínosy značky. Jsme přesvědčeni, že komunikace značky má vliv na klienta, pokud vyvolá správnou emocionální reakci podpořenou faktickými argumenty.

  • Archetypální role značky

    Archetyp pomáhá lepšímu pochopení a interpretaci příběhu značky. Nabízí efektivní zkratku pro výběr vhodného stylu a tonality komunikace.

Další části strategie značky

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies