Abychom dobře naplánovali budoucnost vaší značky, musíme dokonale poznat její aktuální kondici, odkrýt její silná a slabá místa. Odhalíme její klíčové vlastnosti, jedinečnosti a pozici na trhu.
Získáme detailní informace o značce a o jejím postavení mezi konkurencí. Díváme se nejen na rovinu komunikace, ale i produkt či službu.
Zjistíme silná a slabá místa zavedeného mediálního mixu a doporučíme postup pro dosažení ideálních cílů.
Víte, jaká jsou nejtajnější přání vašich klientů? V příběhu vaší značky hraje hlavní roli váš zákazník. Zajímají nás jeho starosti, radosti i přání v souvislosti s vaším produktem.
Představte si charakter značky jako konkrétní osobnost. Ujasníme si její vlastnosti a najdeme vhodný jazyk, kterým bude promlouvat k vašemu publiku.
Argumentační báze značky. Jejich definice nám umožní postavit komunikaci značky na jejích nejlepších vlastnostech.
Zjišťujeme reálné přínosy značky. Jsme přesvědčeni, že komunikace značky má vliv na klienta, pokud vyvolá správnou emocionální reakci podpořenou faktickými argumenty.
Archetyp pomáhá lepšímu pochopení a interpretaci příběhu značky. Nabízí efektivní zkratku pro výběr vhodného stylu a tonality komunikace.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.