menu
zavřít

Idea značky

Je to hlavní myšlenka, na které stojí existence značky. Jejím prostřednictvím zvyšujeme důvěru zákazníků a předáváme jim atraktivní poselství či příslib kvality.

Definujeme 4 hlavní kontaktní body:

  • Příslib

    Příslib vyjadřuje očekávání spotřebitelů od vaší značky. Hodnota značky je totiž přímo úměrná schopnosti plnit očekávání svých klientů.

  • Příběh

    Příběh se prolíná veškerou komunikací značky. Vytvoříme vaší značce příběh, který se vryje do paměti a srdcí vašich zákazníků.

  • Okamžik nákupu

    Moment, kdy je spotřebitel motivován k rozhodnutí o koupi. Definujeme zásadní myšlenku, kterou bude zákazník ovlivněn natolik, aby se rozhodl k nákupnímu chování. 

  • Uživatelská zkušenost

    Spotřebitelský zážitek, je kritickou součástí nákupního procesu. Zde se láme chleba, zda spotřebitel u vás ještě někdy nakoupí a má potenciál se stát věrným zákazníkem.

     

Další části strategie značky

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies