Je to hlavní myšlenka, na které stojí existence značky. Jejím prostřednictvím zvyšujeme důvěru zákazníků a předáváme jim atraktivní poselství či příslib kvality.
Definujeme 4 hlavní kontaktní body:
Příslib vyjadřuje očekávání spotřebitelů od vaší značky. Hodnota značky je totiž přímo úměrná schopnosti plnit očekávání svých klientů.
Příběh se prolíná veškerou komunikací značky. Vytvoříme vaší značce příběh, který se vryje do paměti a srdcí vašich zákazníků.
Moment, kdy je spotřebitel motivován k rozhodnutí o koupi. Definujeme zásadní myšlenku, kterou bude zákazník ovlivněn natolik, aby se rozhodl k nákupnímu chování.
Spotřebitelský zážitek, je kritickou součástí nákupního procesu. Zde se láme chleba, zda spotřebitel u vás ještě někdy nakoupí a má potenciál se stát věrným zákazníkem.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.