8. 9. 2023
Jak zaujmout žáky 9. a 8. tříd a poradit jim s výběrem střední školy? To byla hlavní otázka při tvorbě kampaně, kterou vytvořilo brněnské brandingové studio B tým ve spolupráci s VIM - Vzdělávacím institutem pro Moravu. Výsledek spolupráce získal druhé místo v kategorii „Využití sociálních sítí a influencer marketing“ na prestižní československé soutěži Zlatý středník.
Více
27. 7. 2023
Že prý kdo hledá, najde. A tak znovu hledáme, abychom našli schopného designéra, kterému nevadí pracovat mezi Béčky, a líbí se mu mentalita dělat brandy a kampaně odlišující se od průměru.
Více
4. 5. 2023
Klinika komplexní péče Vasmedic, která se zaměřuje na individuální a personalizovanou pomoc pacientům bez zdlouhavého čekání na zákroky, představila novou vizuální identitu od kreativního studia B tým.
Více
4. 11. 2022
Když vás ti nejlepší tahají vpřed, zaslouží si ocenění. To si pomysleli i ve Vzdělávacím institutu pro Moravu, známém jako VIM, a požádali nás o vytvoření unikátních trofejí. A my jsme jim s láskou vyhověli.
Více
19. 10. 2022
Pamatujete si na film Nekonečný příběh? Na svět fantazie, ve kterém hlavní hrdina Atrey hledá nové jméno pro královnu a potýká se s různými nástrahami? Vymýšlení názvu značky je mnohdy podobně zapeklitá výprava.
Více
19. 9. 2022
Fakultní nemocnice Brno má u nás už pár projektů rozehraných. Tentokrát jsme byli požádáni o vytvoření brandingu Centra reprodukční medicíny Cermed, které přináší naději pro neplodné páry. Právě poselství naděje se mělo propsat do základu designu značky. Cermed se otevře ve druhé polovině září a my jsme přispěli k tomu, aby to byl zážitek, co jemně pohladí duši.
Více