menu
zavřít

Tonalita jazyka

Nejen obsah, ale i styl komunikace se zákazníky je zásadní. Tón jazyka pomáhá budovat osobnost vaší značky. Pokud je konzistentní, pomáhá vybudovat důvěru, je prostředkem pro vytváření emocí a šetří nám čas při každodenním rozhodování, jak by měla komunikace vyznívat.

  • Poznat osobnost vaší značky

    Pro volbu správné tonality je důležité poznat vaše podnikání, cíle, vize, publikum a další atributy vaší značky. K tomu nám dopomáhá strategie. 

  • Jaký je váš archetyp

    Psycholog Carl Gustav Jung říkal, že se v příbězích po celém světě vyskytují stejné typy postav, obdobné charakterem, vystupováním a chováním - tzv. archetypy. Šikovní marketéři jeho poznatky rozšířili a archetypy využívají k „zaškatulkování“ značky do určité formy chování. Vybrat tu správnou kombinaci vám pomůže zvolit vhodnou tonalitu jazyka a držet se jí. 

  • Nastavení vaší řeči

    Na základě všech poznatků ze strategie si stanovíme, jaká bude řeč vaší značky. Bude formální či neformální? Vážná či vtipná? Poetická či popisná? Pokud to odpovídá charakteru značky, vybereme i konkrétní slova, která je vhodné zařadit do mluvy značky, aby ji pomohla vybudovat silnou pozici. 

  • Návod jak komunikovat

    Získáte „tahák“, jak komunikovat s vašimi zákazníky či fanoušky. Vaše komunikace tak bude konzistentní, srozumitelná a tedy i důvěryhodnější. Ušetříte si čas nad rozhodováním, jak by měl působit e-mail zákazníkovi nebo třeba post na sociálních sítích.

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies