menu
zavřít

Značkový koncept

Značkový koncept je klíčovou obsahovou a vizuální definicí značky. V případě tvorby nového konceptu potřebujeme nejprve zrevidovat aktuální značku a její komunikaci. Nastavíme jej tak, aby byl konkurenceschopný a odpovídal dalším stanoveným kritériím.

  • Jádro značky

    Nejprve se zaměříme na oblast, ve které působíte. Zanalyzujeme vaše služby a jedinečnosti, nejbližší konkurenty, vaše klienty a publikum. Společně nahlédneme na prodejní a komunikační kanály. Zrevidujeme charakter, hodnoty i příběh značky. Využijeme závěrů z metodiky Brandstory či Value propositions. Tato hlediska budou sloužit jako výchozí pro další tvorbu a komunikaci značky.

  • Moodboard

    Moodboard slouží jako vodítko při stanovení vizuálního konceptu značky. Na základě definice jádra značky, provedeme rešerši domácích i zahraničních značek v příbuzných oblastech vašeho segmentu. Vybereme vizualizace a poté s vámi budeme diskutovat jakým směrem se chcete vydat.

  • Značkový koncept

    Značkový koncept je studií vizuálních a obsahových prvků identity jako jsou příběh značky, styl tonality textů, slogan, logo, vizuální styl webu, profil nebo příspěvky na sociální sítě apod. Vizualizace ukázkových materiálů naznačují, jak se značkou pracovat a je komplexním vodítkem pro práci se značkou. 

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies