Značkový koncept je klíčovou obsahovou a vizuální definicí značky. V případě tvorby nového konceptu potřebujeme nejprve zrevidovat aktuální značku a její komunikaci. Nastavíme jej tak, aby byl konkurenceschopný a odpovídal dalším stanoveným kritériím.
Nejprve se zaměříme na oblast, ve které působíte. Zanalyzujeme vaše služby a jedinečnosti, nejbližší konkurenty, vaše klienty a publikum. Společně nahlédneme na prodejní a komunikační kanály. Zrevidujeme charakter, hodnoty i příběh značky. Využijeme závěrů z metodiky Brandstory či Value propositions. Tato hlediska budou sloužit jako výchozí pro další tvorbu a komunikaci značky.
Moodboard slouží jako vodítko při stanovení vizuálního konceptu značky. Na základě definice jádra značky, provedeme rešerši domácích i zahraničních značek v příbuzných oblastech vašeho segmentu. Vybereme vizualizace a poté s vámi budeme diskutovat jakým směrem se chcete vydat.
Značkový koncept je studií vizuálních a obsahových prvků identity jako jsou příběh značky, styl tonality textů, slogan, logo, vizuální styl webu, profil nebo příspěvky na sociální sítě apod. Vizualizace ukázkových materiálů naznačují, jak se značkou pracovat a je komplexním vodítkem pro práci se značkou.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.