menu
zavřít

Vizuální identita

Jde o ucelený vizuální systém, který danou značku reprezentuje. Bývá ztvárněn logotypem, grafickými symboly, barevností, fontem, nebo třeba jednotným stylem ilustrací či fotografií. Čím je tento systém jednodušší a rozpoznatelnější, tím je úspěšnější.

Vizuální identita by měla vyjadřovat hodnoty a osobnost vaší firmy. Pokud je dobře nastavená, umocní zamýšlené sdělení značky, ta je srozumitelnější a atraktivnější a zákazníci se o ní chtějí dozvědět více. 

Základní elementy vizuální identity:

  • Logotyp

  • Barvy

  • Typografie

  • Layout

  • Merkantilie

  • Grafické symboly

  • Fotografie

  • Ilustrace

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies