Bylo nebylo, jednoho dne se zrodila myšlenka a celé to začalo. Tak příběhy startují, a to i příběhy značek. Naší prací je příběh vaší značky odhalit, propojit s emocemi a vystavit na piedestal. Je to taková forma archeologie, v mnohých případech i paleontologie. Prohrabat se nánosy k tomu podstatnému. Oprášit to, co zaujme zákazníka a pomůže mu vytvořit si vztah ke značce.
Jak napsat příběh?
Důležité je zastavit se a povídat si o tom, jak vaše podnikání vlastně začalo. Dle našich zkušeností oceňují mnozí podnikatelé už tuto úvodní fázi. Konečně mají čas se zastavit a zavzpomínat na to, jak to vzniklo, co bylo cílem, proč a jak se všechno změnilo. Nápady na podnikatelský záměr často vzniknou nečekaně a náhodně.
Příběh značky není pouze historií firmy. Zahrnuje poslání, firemní hodnoty, vize a další atributy vaší značky. Pomáhá získat si srdce zákazníka, oslovit jej nejen skvělým produktem či službou, ale i myšlením a přístupem k práci, se kterým souzní a který chce dlouhodobě podporovat. Příběh nikdy nekončí, píše jej každý nový den.
Mít silný příběh pomáhá budovat značku nejen navenek, ale i dovnitř firmy. Zaměstnanci budou mnohem spokojenější, když uvidí, že pracují pro firmu, která má za sebou zajímavý příběh a před sebou vize, jež mohou pomoci naplňovat. A taky vám poděkují HRisti.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.