Začalo to myšlenkou vytvořit chutné jídlo čistě rostlinného původu. Šlo však o rychle se rozvíjející trh a bylo třeba přemýšlet nad tím, jak obaly odlišit od konkurence.
Název Sinea odráží hlavní zásadu značky, aby žádný z produktů neobsahoval živočišné složky. Jde o zkratku latinského spojení „sine animalium“ - „bez zvířat“.
Logo využívá na tomtu trhu jedinečnou barevnou kombinaci. Cílem bylo odlišit se v regálech a zároveň vytvořit výraznou apelativní stickerku.
Zákazníci vznikajících produktů Sinea se starají o své zdraví, zajímají se, z čeho se produkty vyrábí. Chtěli jsme jim proto hned na první pohled tyto informace sdělit.
Prvním produktem byly veganské majonézy nazvané Maya. Náš koncept počítal s jednoduchými ikonkami ingrediencí a jejich procentuálním podílem v jídle. Stejný koncept jsme poté uplatnili i na sérii pomazánek.
Jestli je vám obal povědomý, tak to proto, že si Maya našla rychle cestu do některých republikových sítí supermarketů.
Sinea do svého portfólia přidala i veganské tyčinky bez lepku a cukru. Suroviny, v tomto případě ovoce, oříšky a zelenina, ze kterých se tyčinky vyrábějí, jsou poskládány do kaleidoskopického patternu a vytváří tak zajímavou podívanou.
Obaly tyčinek pro děti poté nesou malými dětmi namalované ovoce. Působí mile a autenticky.
Další novinkou v regálech zdravých výživ byla rodina speciálních kečupů z červené řepy. Výrazný design kombinuje opět namalované ingredience. Řepu vždy doplňuje příchuť kečupu - paprička, česnek nebo gril reprezentující barbeque.
Chuťově nabité shoty jsou inspirovány přívalovými vlnami energie a šťavnatými barvami. Jejich názvy poté odkazují na hlavní přínos nápoje.
Další série pomazánek nese na obalech boční pruh, který různé druhy sjednocuje vizuálně, ale zároveň barevně odlišuje. Tyto pomazánky můžete také potkat v mnoha supermarketech.
Když jsme řešili, jak se postavit k obsahu webu a jaké fotografie zvolit na webové stránky, rozhodli jsme se navnadit zákazníky na jídla uvařená z produktů Sinea. Úkolu se zhostil šéfkuchař se světovými zkušenostmi Lukáš Nečas.
Rádi pracujeme na projektech, které mají jasně stanovenou filosofii, nadefinované vize a přináší světu něco nového a povzbudivého. Sinea je jedním z takových projektů. A to, že je vidíme v regálech obchodů, nás hladí po duši a povzbuzuje do dalších podobných projektů.
Klient: Vendeavour, a.s.
Koncept: B tým
Art Direction: Radoslav Cichý
Design: Monika Rypáková, Karolína Petrů, Katarína Kyselicová
Strategie & copywriting: Josef Káles
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.