menu
zavřít

19. 9. 2022  ~  4 minuty čtení

Tady začíná život

Fakultní nemocnice Brno má u nás už pár projektů rozehraných. Tentokrát jsme byli požádáni o vytvoření brandingu pro Centrum reprodukční medicíny Cermed, které přináší novou naději pro neplodné páry. Právě naděje se stala ústředním motivem, který se propsal do designu značky. Cermed se otevře ve druhé polovině září a my jsme přispěli k tomu, aby to byl zážitek, co jemně pohladí duši.

Po úspěšném projektu Proni, který jsme pro FN Brno realizovali v předminulém roku, nás přednosta Gynekologicko-porodnické kliniky FN Brno Vít Weinberger spolu s kolegyní Eliškou Vinklerovou oslovili se žádostí o vytvoření brandu pro další část kliniky. Jednalo se o Centrum reprodukční medicíny, které je nadějí pro páry, kterým se nedaří otěhotnět běžnou cestou. 

Do práce jsme se pustili se stejným nadšením jako předloni. Hlavní změna byla v tom, že nyní jsme se zaměřili zejména na webové stránky. Dlouho jsme řešili, jestli propojit vizuál s Nadačním fondem Proni a porodnicemi FN Brno, nebo se vydat zcela jinou cestou. Nakonec jsme se ale shodli, že Centrum reprodukční medicíny patří pod stejnou část kliniky, a proto by mělo i designově navazovat na gynekologicko-porodnickou kliniku.



Zkracovat, nebo ne?

Centrum reprodukční medicíny zní přesně a odborně, my jsme z něj ale chtěli udělat lehce rozpoznatelnou značku. Začali jsme hledat název, který by odpovídal zaměření centra a zároveň byl zvučný. Z několika variant zkracování a vymýšlení nového jména, jenž by vystihovalo, čemu se centrum věnuje, jsme se nakonec rozhodli vydat cestou zkrácení původního názvu na Cermed. V jednoduchosti je přece krása, s čímž souhlasil i náš klient a nové jméno se mu hned zalíbilo.

Barevně souznivé

Jelikož se vedení Cermedu rozhodlo, že designově jejich stránky navážou na Nadační fond Proni, trochu nám to ulehčilo práci. Už u předchozího projektu jsme viděli potenciál pro další spolupráci, a tak si designérka Barbora Magulová dopředu připravila barevnou škálu, ve které by se mohla další oddělení kliniky pohybovat. Zbývalo jen vybrat tu správnou kombinaci pro reprodukční centrum, což se povedlo. “Zvolila jsem zelenou, která má navozovat pocit bezpečí a zdraví a jemnou růžovou, která symbolizuje život,” vysvětluje Barča.

Barvy společně s výrazným kruhem z předchozího projektu prostupují celou identitou značky a propojují design i na reklamních bannerech, plakátech a rollupech. Komunikaci značky doplnily fotografie od Taka Tuky, které vypráví příběh páru nacházejícího v Cermedu naději na početí miminka. 



Ještě více něhy

Ilustrace známé už z konceptů fondu Proni a Gynekologicko-porodnické kliniky FN Brno, doplňují i design Cermedu a vytváří pocit něhy a péče. Přidali jsme i přírodní prvky na ještě větší propojení se ženskostí a jemností.



Centrum reprodukční medicíny Cermed otevírá své brány 23. září 2022 ve 14:00 a zve návštěvníky na jak informační, tak i zábavný celodenní program. Navštivte jejich facebookové stránky a přijměte pozvání na slavnostní otevření centra. 


Přijmout pozvánku

 

Vizuální identita: Barbora Magulová a kol.

Barbora Nešporová
za B tým

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies