Kampaň je nástrojem, jak oslovit vaše zákazníky. Existuje mnoho komunikačních kanálů, kterých lze využít, ať už jde o online nebo „offline“ prostředí. Zaměřujeme se na ideu, design a obsah kampaňové komunikace. Jsme však schopni zajistit i následné spuštění kampaně a její správu.
Jak připravujeme úspěšnou kampaň?
Naprostým základem každé úspěšné kampaně je zjistit, kdo jsou vaši zákazníci, resp. potenciální zákazníci, a po čem touží. Slouží k tomu různé metody, velké společnosti si mohou dovolit provést náročnější hloubkové průzkumy, menší firmy zase mohou vycházet z interních dat nebo třeba z rozhovorů s typickými zákazníky.
Při tvorbě kampaně vždy dbáme na to, aby vycházela z příběhu značky a z její osobnosti. Primárním cílem kampaně je samozřejmě zaujmout zákazníky, důležité je však také podpořit profilaci značky a její dlouhodobé cíle.
Dá se říct, že naším cílem při tvorbě kampaně je protnout touhy a potřeby zákazníků s jedinečnostmi vašich služeb či produktů. Sdělení kampaně by tento průnik mělo vystihnout.
Na čem si zakládáme nejvíce? Abyste se odlišili od konkurence. Při tvorbě kampaně analyzujeme kampaně konkurence a díváme se na zajímavé a úspěšné kampaně z celého světa, které nám slouží jako inspirace. Rádi tvoříme něco nového, jedinečného, výrazného.
Při spuštění kampaně je třeba nastavit dobře metriky a ty průběžně vyhodnocovat. V onlinovém prostředí nám pomohou kampaň pružně upravovat. Metriky také pomohou uvědomit si, co zafungovalo, co naopak ne, a příště s takovou znalostí můžeme ještě více zatraktivnit vaše sdělení.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.