menu
zavřít

Nová dimense

Jste připraveni vstoupit do jiné dimenze? Přivedli jsme ji do světa architektury. Alespoň u nás v Brně. Přišli za námi totiž z architektonického studia Dimense. Chtěli, aby bylo na první dobrou znát, že jsou jiní. Takovéhle zadání máme rádi!

Hledalo se písmo

Délka, šířka, výška, prostor, čas. Při projektování i stavbě se architekti a projektanti z Dimense potýkají se všemi těmito dimenzemi, však to mají i v názvu. My se tenhle krok do další dimenze, který podnikají každý den, rozhodli promítnout i do samotného loga. 

Vybrat ten správný font byl těžký úkol. Nakonec to vyhrál Atyp, font, který svými geometrickými tvary navazuje na uměleckou školu Bauhaus. Displejová forma tohoto písma má ostré řezy, které nám ne náhodou připomínaly trámy – základní stavební prvky.

Rozehrát logotyp

Rozhodli jsme však nezůstat pouze u jednoho logotypu. Tu již zmíněnou práci s různými dimenzemi jsme zohlednili v jeho morfování. Logotyp tak vždy reaguje na daný layout a objevuje se v několika varintách, klidně jich však může být nekonečno. Dvojsmysl pak spočívá nejenom v různých obměnách logotypu, zároveň však v jeho zobrazování skrze jinou optiku.

Trochu jsme to přibarvili

Nebáli jsme se ani využít barvy, každá z nich má svou symboliku, která opět odráží všechny dimenze, se kterými architekti a projektanti pracují. Béžová je jako zemina, na které stavíme, modrá jako prostor kolem nás a oranžová jsou cihly, tedy stavba samotná. Celé vizuální pojetí najednou vystupuje z řady černobílých log ostatních architektonických studií. Především oranžová je v tomto segmentu neočekávatelná a právě proto jsme věděli, že je to ta správná volba. 

Béžová a modrá fungují jako doplňkové barvy, po kterých se dá sáhnout, když by oranžová byla až moc výrazná a strhla všechnu pozornost jen na sebe. 

Našli jsme jiný rozměr

Většina architektonických kanceláří má jedno společné. Působí hodně minimalisticky. V Dimense jsou ale přece jiní! Proto jsme se rozhodli v celém konceptu pracovat s prostorem. Při aplikaci na merkantilní tiskoviny si hrajeme s prostorem a doslova se díváme do jiného rozměru. Jako bychom zachytili logo v průběhu zvětšování a tento jeden výsek zasadili do odlišného prostředí. Projektová dokumentace najednou působí úplně jinak a hned na první pohled je jasné, čí návrh držíte v ruce. 

Po svém 

V tomhle studiu se setkala parta silných osobností. Každý do projektů přináší svůj jedinečný pohled. Jsou to profíci, kteří svou práci žerou. No a proto se nebojí ozvat a stát si za svým názorem. Zkrátka si to dělají po svém.

Po svém. Velice rychle jsme pochopili, že právě tato slova tuhle partu definují. A tak jsme z toho udělali jejich slogan. Nenápadně se propisuje do všech vrstev jejich komunikace. Ať už na webu nebo na sociálních sítích. 

V Dimense se s vervou pustili do aplikace nového vizuálního i komunikačního stylu. Za posledních pár měsíců spolupráce jsme vytvořili sadu merkantilních tiskovin, naplnili jsme obsahem jejich sociální sítě a pracujeme na nové webové prezentaci. Těšíme se, až z jejich stránek poznáte jejich osobnost i vy. 

Klient: Dimense
Koncept: B tým
Art Direction: Radoslav Cichý
Design: Jakub Buček
Strategie & copywriting: Barbora Nešporová

Co všechno jsme na tomto projektu vytvářeli?

Mohlo by se vám líbit

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies