Brandbook je firemní biblí. Management do něj nahlíží, kdykoliv potřebuje udělat rozhodnutí ohledně rozvoje organizace a její značky.
V brandbooku jsou definovány měkké a tvrdé parametry značky. Za měkké považujeme strategické výstupy jako jsou definice značky a její pozicování, poslání, hodnoty atd. Tvrdé parametry jsou všechny jasně definovatelné výstupy kolem vizuální a obsahové podoby značky, kterými jsou logo a vizuální koncept či tonalita. Součástí brandbooku jsou také ukázky implementace značky v komunikaci, sloužící jako inspirace pro reálné fungování.
Ideální brandbook je atraktivní dokument, který je dostatečně přehledný a stručný. Měl by být nositelem firemní kultury a inspirací pro pracovníky uvnitř organizace.
Jméno
Logotyp
Architektura značkového portfolia
Slogan
Tonalita značky
Vizuální koncept
Barvy
Typografie
Styl fotografií či ilustrací
Merkantiliní tiskoviny
Použití v reklamě
Sociální sítě a web
Signování interiéru a exteriér
Merchandising
Obalový design
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.