menu
zavřít

Brandbook

Brandbook je firemní biblí. Management do něj nahlíží, kdykoliv potřebuje udělat rozhodnutí ohledně rozvoje organizace a její značky.

V brandbooku jsou definovány měkké a tvrdé parametry značky. Za měkké považujeme strategické výstupy jako jsou definice značky a její pozicování, poslání, hodnoty atd. Tvrdé parametry jsou všechny jasně definovatelné výstupy kolem vizuální a obsahové podoby značky, kterými jsou logo a vizuální koncept či tonalita. Součástí brandbooku jsou také ukázky implementace značky v komunikaci, sloužící jako inspirace pro reálné fungování. 

Ideální brandbook je atraktivní dokument, který je dostatečně přehledný a stručný. Měl by být nositelem firemní kultury a inspirací pro pracovníky uvnitř organizace.

  • Základní prvky značky

    • Kdo jsme a co děláme
    • Naše poslání
    • Vize, které chceme dosáhnout
    • Způsob, jak naší vize dosáhneme
    • Hodnoty, které zastáváme
    • Jaké jsou naše přínosy
    • V čem vynikáme
    • Kdo jsou naši klienti
    • Jaké mají naši klienti potřeby
  • Základní prvky identity

    Jméno
    Logotyp
    Architektura značkového portfolia
    Slogan
    Tonalita značky
    Vizuální koncept
    Barvy
    Typografie
    Styl fotografií či ilustrací

  • Vzory a vizualizace

    Merkantiliní tiskoviny
    Použití v reklamě
    Sociální sítě a web
    Signování interiéru a exteriér
    Merchandising
    O
    balový design

     

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies