Testy každého jen stresují a otravují. Ale tenhle test je vážně užitečný. Provádí ho přímo vaši zákazníci návštěvou webu a ukáže vám, na co radši klikají. Uživatelské testování nám pomůže více proniknout do chování zákazníků na webu a určit tak priority, které zobrazit hned na titulní straně.
Jak na to?
Uživatelské testování prakticky provádí samotní zákazníci při pohybu na webu. Pomocí různých on-line analytických nástrojů můžeme sledovat jejich pohyb na webu, při využití takzvaného A/B testování zase můžeme zkoušet různé formy prvků na webu (tlačítek, titulků, grafických prvků, textace apod.). Poznáme tak, co mají radši, co je více oslovuje.
Na základě získaných dat a informací web upravíme tak, aby byl přívětivější pro další návštěvníky, získal vám více reakcí, ohlasů a zakázek. Když je úkolem webu prodávat nebo získávat kontakt na potenciální zákazníky, není statickou záležitostí. Mění se v čase s preferencemi jeho návštěvníků.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.