menu
zavřít

Měření značky

90-60-90! Metod je mnoho. Důležité je vybrat si jednu z nich a zavést pravidelné vyhodnocování komunikace vaší značky. To vám pomůže interpretovat, jak které významné kroky ve vaší propagaci či komunikaci zafungovaly.

  • Vybrat si cíl

    Stanovte si, co je vaším cílem. Je to čistě podpora nákupu vašeho produktu či služby? Nebo zvýšení povědomí o vaší značce? Či si chcete vytvořit loajální fanouškovskou základnu, která nedá na vaši firmu dopustit? U všeho lze nastavit metody pravidelného měření toho, jak se vám váš cíl daří naplnit. 

  • Domněnky vs. data

    „První jasný předpoklad je, že se lidé chovají stejně jako vy. To ale není pravda. I kdyby se chovali přesně jako vy, všichni mají na mysli jiné domněnky a informace,“ řekl nejbohatší muž planety Elon Musk. Uvědomit si to, že lidé jednají různě, mnohdy iracionálně a ovlivňuje je všechno, co se kolem nich děje, je důležité. Tvrdá data pomohou tohle všechno trochu poodhalit a posunout nás blíž jejich myšlení. Ale je třeba pamatovat na to, že ani data nejsou spasitelem. Jó, do lidí a do melounu nikdy nevidíš. 

  • Dvakrát měř, jednou řež

    Měření nám také pomáhá vyvarovat se chybám a předsudkům. Odhaluje touhy a potřeby vašich zákazníků. Dává nám povědomí o tom, co si o značce zákazníci myslí. Nejsme výkonnostní agenturou, která by vám řekla, kde přesně jaké tlačítko má být na webu, naší předností je skloubení výkonnostního přístupu s nevybíravým útokem na zákazníkovy pozitivní emoce. 

Další části Řízení značky

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies