90-60-90! Metod je mnoho. Důležité je vybrat si jednu z nich a zavést pravidelné vyhodnocování komunikace vaší značky. To vám pomůže interpretovat, jak které významné kroky ve vaší propagaci či komunikaci zafungovaly.
Stanovte si, co je vaším cílem. Je to čistě podpora nákupu vašeho produktu či služby? Nebo zvýšení povědomí o vaší značce? Či si chcete vytvořit loajální fanouškovskou základnu, která nedá na vaši firmu dopustit? U všeho lze nastavit metody pravidelného měření toho, jak se vám váš cíl daří naplnit.
„První jasný předpoklad je, že se lidé chovají stejně jako vy. To ale není pravda. I kdyby se chovali přesně jako vy, všichni mají na mysli jiné domněnky a informace,“ řekl nejbohatší muž planety Elon Musk. Uvědomit si to, že lidé jednají různě, mnohdy iracionálně a ovlivňuje je všechno, co se kolem nich děje, je důležité. Tvrdá data pomohou tohle všechno trochu poodhalit a posunout nás blíž jejich myšlení. Ale je třeba pamatovat na to, že ani data nejsou spasitelem. Jó, do lidí a do melounu nikdy nevidíš.
Měření nám také pomáhá vyvarovat se chybám a předsudkům. Odhaluje touhy a potřeby vašich zákazníků. Dává nám povědomí o tom, co si o značce zákazníci myslí. Nejsme výkonnostní agenturou, která by vám řekla, kde přesně jaké tlačítko má být na webu, naší předností je skloubení výkonnostního přístupu s nevybíravým útokem na zákazníkovy pozitivní emoce.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.