Někdo to musí ohlídat, no ne? Aby značka byla funkční, srozumitelná a pronikla do srdcí vašich zákazníků, musí dodržovat to, co si ve strategii a nastavení vizuální identity stanovila. Jedna věc je pěkný návrh, další je poté jeho úspěšná implementace, kdy je třeba myslet i na to, aby byl nový brand přijat zaměstnanci uvnitř firmy.
Jak na to?
Velké odhalení nové značky s prezentací jejího příběhu a významu celého komunikačního konceptu bývá velmi účinné. To pro vás můžeme připravit a zorganizovat.
Pokud máte interního grafika nebo někoho, s kým dlouhodobě spolupracujete, vůbec to nevadí. Vaši novou značku navrhneme a nastavíme její identitu. Vašeho grafika zaškolíme, aby věděl, jak s konceptem pracovat. A poté pravidelně budeme hlídat, jestli vše běží podle dohodnutého plánu.
Můžeme pro vás připravit i elektronický brandbook nebo otevřené šablony různých dokumentů a materiálů, ať se vám nebo vašim lidem s novou grafikou. Přichystáme vám i rady, jak pracovat s obsahem a tonalitou značky.
Každá změna potřebuje čas na to, aby ji lidé přijali a naučili se s novou situací pracovat. Důležité je vymezit si jasnou cestu a vytvořit si určitá „měřítka“, podle kterých budete posuzovat, co byste měli a neměli v propagaci použít. Když budete dlouhodobě komunikovat v jednotném stylu a tonalitě, určitě to přinese výsledky. A jak se říká, kdo vydrží, vyhraje!
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.