Definujeme ideální vlastnosti a dlouhodobé cíle značky. Plánujeme kroky, které je potřeba provést k dosažení strategických cílů. Plán značky stavíme na důkladném poznání jejích klíčových parametrů a předpokladů.
Dobrý plán značky pomáhá dělat smysluplná rozhodnutí o využití zdrojů a poskytuje klíčová vodítka všem, kteří s ní pracují.
Zahrnuje:
Kam chcete svoji značku posunout? Vize vykresluje vysněnou budoucnost vaší značky.
Proč vaše značka existuje? Účel dodá vaší značce duši.
Za čím si stojíte? Je potřeba si určit standardy chování, které vaše značka bude důsledně dodržovat za všech okolností.
Čeho chcete dosáhnout? Pomůžeme vám stanovit konkrétní metriky a výkonnostní cíle, které budou v souladu s vizí.
Jak jste na tom? Situační analýza odhalí, co značku pohání a co ji naopak brzdí, jaké jsou možné příležitosti a hrozby.
Proč jste tady? Položíme si klíčové otázky týkající se efektivního chodu vaší značky. Odkryjeme problémy, které můžou stát v cestě stanoveným vizím a nastavíme si budoucí výzvy.
Jak se tam můžete dostat? Nadefinujeme klíčový plán, který dovede značku ke stanovené vizi.
Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.