menu
zavřít

Plán značky

Definujeme ideální vlastnosti a dlouhodobé cíle značky. Plánujeme kroky, které je potřeba provést k dosažení strategických cílů. Plán značky stavíme na důkladném poznání jejích klíčových parametrů a předpokladů. 

Dobrý plán značky pomáhá dělat smysluplná rozhodnutí o využití zdrojů a poskytuje klíčová vodítka všem, kteří s ní pracují.

Zahrnuje:

  • Vize

    Kam chcete svoji značku posunout? Vize vykresluje vysněnou budoucnost vaší značky. 

  • Účel

    Proč vaše značka existuje? Účel dodá vaší značce duši. 

  • Hodnoty

    Za čím si stojíte? Je potřeba si určit standardy chování, které vaše značka bude důsledně dodržovat za všech okolností.

  • Cíle

    Čeho chcete dosáhnout? Pomůžeme vám stanovit konkrétní metriky a výkonnostní cíle, které budou v souladu s vizí.

  • Situační analýza

    Jak jste na tom? Situační analýza odhalí, co značku pohání a co ji naopak brzdí, jaké jsou možné příležitosti a hrozby.

  • Klíčové otázky

    Proč jste tady? Položíme si klíčové otázky týkající se efektivního chodu vaší značky. Odkryjeme problémy, které můžou stát v cestě stanoveným vizím a nastavíme si budoucí výzvy.

  • Strategie značky

    Jak se tam můžete dostat? Nadefinujeme klíčový plán, který dovede značku ke stanovené vizi. 

Další části strategie značky

Máte nový projekt?
Musíme si promluvit.

+420 608 820 107  ~  ahoj@btym.cz

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies