30. 1. 2025
O rebrandingu se dá mluvit i poeticky. Naše kampaň doprovázející změnu vinařství Znovín je toho důkazem. Však to ocenila i porota soutěže WebTop100!
Znovín se s námi vrhl do rebrandingu a zásadně změnil svou podobu. Po 30 letech své existence si totiž ve vinařství uvědomili, že jejich věrní zákazníci stárnou společně s nimi a že je na čase oslovit mladou generaci.
Bylo nám ale jasné, že pro fanoušky Znovínu bude tahle změna velká rána, a tak jsme jim to chtěli vysvětlit. Společně s marketingovou agenturou Optimio jsme tedy poslali do světa kampaň, která celý rebranding představila. Využili jsme k tomu dvě delší videa, jejich sestřihy, statické bannery, animace i PR článek.
Tahle kampaň, která byla jedna z největších v historii značky, cílila na typického zákazníka Znovínu. Člověka mezi 50 a 60 lety, kterému záleží na tradicích a velmi těžko se vyrovnává se změnami. Do videa jsme zapojili i samotné zástupce značky, aby věrným zákazníkům vysvětlili, že zatímco se Znovín mění, jeho hodnoty zůstávají stejné.
Při cca 8,5 milionu impresí jsme kampaní efektivně zasáhli téměř 1,4 milionu zákazníků. Ještě důležitější metrikou pro nás byla vysoká míra dosledování videa. I přes velmi poetické a řekněme neinternetové ladění dosledovalo kratší spot více než 30 % diváků. Delší dvouminutovou verzi, která měla až dokumentární charakter, dosledovalo úctyhodných 14 % diváků.
Soutěž WebTop100 každý rok hledá ty nejlepší projekty v oblasti digitálního marketingu. V kategorii Videoreklama roku 2024 získala naše kampaň k rebrandingu Znovínu třetí místo. Dík patří Optimiu, které kampaň nastavovalo, a samozřejmě Znovínu, že s námi do tohohle velkého projektu šel. Proč jsme dali Znovínu jeho současnou podobu, se můžete dočíst v naší případovce.
19. 12. 2024
Za tenhle rok jsme zvládli posbírat pár cen, rozdávali moudra a hlavně jsme tvořili parádní značky. Letí to, tak se na chvíli proleťte s náma!
Více
10. 12. 2024
Chcete, aby u vás nakupovalo víc zákazníků? Pak vám nezbývá, než se snažit ovlivnit chování těch, kteří jimi zatím nejsou. A toho můžete dosáhnout tím, že dobře poznáte jejich bolest.
Více
24. 9. 2024
Průzkumy jasně ukazují, že se děti a mladiství potýkají čím dál častěji s psychickými problémy. Kampaň Těžká hlava si dala za cíl upozornit je na to, že v tom rozhodně nejsou sami, a nabídla jim cesty, jak těžké pocity řešit. V soutěží Zlatý středník se umístila mezi TOP RATED hned ve dvou kategoriích.
Více