menu
zavřít

Kampaň pro žáky z Jihomoravského kraje „nevim kam“ získala stříbro na soutěži Zlatý středník

Jak zaujmout žáky 9. a 8. tříd a poradit jim s výběrem střední školy? To byla hlavní otázka při tvorbě kampaně, kterou vytvořilo brněnské brandingové studio B tým ve spolupráci s VIM - Vzdělávacím institutem pro Moravu. Výsledek spolupráce získal druhé místo v kategorii „Využití sociálních sítí a influencer marketing“ na prestižní československé soutěži Zlatý středník. 

„Cílem kampaně bylo představit možnosti, kam se přihlásit na střední školu, na co myslet při výběru škol a jak přihlášky podat. Samotné tvorbě kampaně předcházela setkání se žáky z cílové skupiny, kteří měli možnost navrhnout komunikační kanály kampaně a třeba i její tonalitu,“ řekl David Geč, zakladatel studia B tým. To se stalo velkým inspiračním zdrojem pro samotnou kampaň, která se odlišovala svým jazykem, ať už vizuálním nebo textovým. Vsázela na nové nosiče, jako jsou mezi mladými lidmi oblíbená vtipná memes, krátká videa nebo sociální sítě, které vládnou zájmu cílové skupiny. 

Hlavní tváří kampaně byla influencerka @amy_world, která studentům prezentovala různé tipy a vyvracela mýty o středních školách a jejich výběru. Hned v prvních dnech po spuštění kampaň získala obrovské dosahy. Na TikToku videa zhlédlo 1,4 milionů lidí, na Instagramu poté 1,13 milionů.  

Celá kampaň vznikla ve spolupráci s příspěvkovou organizací Jihomoravského kraje VIM - Vzdělávací institut pro Moravu a pod záštitou tehdejšího krajského náměstka Jiřího Nantla. „Kreativní studio B tým uchopilo naše zadání zcela netradičně. Díky tomu se nám povedlo propojit kampaň velké veřejné instituce s mladou generací, přitáhnou masivně její zájem a předat jim tak všechny potřebné informace,“ sdělila ředitelka VIM Leona Sapíková. Kampaň je tak nejlépe hodnocenou kampaní veřejného sektoru v dané kategorii.

Soutěž Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící nejlepší komunikační projekty a firemní interní a externí média vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. V letošním ročníku soutěžilo 659 projektů. 

Více informací o kampani naleznete zde - https://btym.cz/cs/hej-kamo-proste-nevim-kam

 

 

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies