menu
zavřít

Vlastní rebranding jako nejnáročnější projekt

Tisková zpráva - Brněnské studio David Geč, autor mnoha úspěšných vizuálních identit jako jsou pivovar Richard, volební kampaň pro hejtmana JMK Jana Grolicha nebo vizuální styl pro Filharmonii Brno, mění svůj název na B tým. Proč se rozhodlo rebrandovat svoji zavedenou značku?

Kovářova kobyla často chodí bosa, a tak to bylo i u brněnského brandingového studia David Geč. “Když jsem před 10 lety toto studio zakládal, tak jsem nemohl přijít na odpovídající název. Všechny návrhy mi přišly rádoby kreativní a neautentické. Pojmenovat studio po sobě bylo tehdy nejlepší volbou. Navíc klienti viděli, že za studiem stojí konkrétní osoba, na kterou se mohou vždy obrátit,” uvádí šéf studia David Geč.

Velká část podobných studií a poradců ve světě brandbuildingu o sobě tvrdí, že jsou nejlepší. “Tuhle soutěž o největší ego hrát nechceme. Navíc nám nepřijde fér, že jsou béčka dlouhodobě diskriminovaná. Rádi bychom tomuto názvu dali význam, který si zaslouží. Máme velké plány,” uvádí Geč. Označení “B” v novém názvu je také odkaz na Brno, které bývá označováno jako druhé největší město v republice. “Název je vícevrstevný a každý si v něm najde to svoje. Nebereme se moc vážně a rádi si ze sebe děláme legraci. Věříme, že klienti poznají kvalitu z naší odvedené práce,” dodává umělecký šéf Radoslav Cichý.

“V neposlední řadě je to odpočinek od všeho vyšperkovaného a hezkého. Náš koncept nám umožňuje se vyřádit jiným způsobem, který si běžně nemůžeme dovolit. Snažíme se tu o něco, čemu se ve své běžné tvorbě vyhýbáme,” vypráví Geč.

Studio David Geč, nově B tým, za více než 10 let práce vytvořilo několik vizuálních identit, díky kterým pomohlo klientům s nastavením strategie, obsahu a designu. Kromě velkých brandingů má na kontě množství webových stránek, kampaní a obalového designu. Mezi největší úspěchy patří vítězství v mezinárodní soutěži World Beer Awards 2019 se sadou etiket pro pivovar Richard nebo první cena za etikety Vinařství Rozařín v soutěži Obal roku. Mezi další vlajkové projekty studia se řadí například Filharmonie Brno a její festival Moravský podzim, tradiční cigaretové papírky Vážka, IT holding Solitea či VIM – Vzdělávací institut pro Moravu.

Barbora Fouldová,

za studio B tým

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies