menu
zavřít

29. 6. 2021  ~  4 minuty čtení

Na počátku stál Cyril s Metodějem

V dávných dobách vznikla reklamní agentura Cyril & Metoděj. Časem se ukázalo, že jejich poslání tkví v pomoci alergikům, astmatikům a ekzematikům. Založili tak poradnu a e-shop ProAlergiky.cz a z Cyrila a Metoděje se stal CM trade.

Dnes CM trade usnadňuje život alergikům ve velkém. Distribuují svým obchodním partnerům nezávadné produkty pro tuto skupinu. Na CM trade navazuje portál ProAlergiky.cz. Obě firmy jsou součástí skupiny Vendeavour, pro kterou jsme již v minulosti vypracovali vizuální identitu, stejně tak jako pro jejich kolegy z oboru - Promedeus.

Když se rozhodovali, koho oslovit s redesignem značky a webových stránek, byla volba jasná. Důležitým faktorem v tvorbě byla provázanost obou značek, což by mělo být na první pohled zřejmé.

Nesu si svůj zelený kříž

Dům se staví od základů. Práce grafika začala logem. Součástí původního loga byl červený zdravotnický kříž. Na ten chtěl navázat náš designér David, jenž měl na starosti i celou vizuální identitu.

Inspiraci dále hledal u rozptýlených pylových částic a u známých alergenů ve formě virů a bakterií. Schematicky je zjednodušil a poskládal do tvaru zdravotnického kříže. Celému kříži dodal dynamiku vzestupným seskládáním (tj. od nejmenších částic po ty největší). Tím staré logo oživil a přidal moderní šmrnc.

Tvar jsme měli, ale do jakých barev jej odít? Při vytváření nové vizuální identity vždy provádíme pečlivý průzkum konkurence, porovnáváme, jaká loga, typografie a také barvy používají. V oboru péče o alergiky David zjistil, že drtivá většina log je laděna do modré nebo zelené barvy, případně je kombinuje.

Chtěli jsme zachovat zdravotnický ráz, proto padla volba na zelenou, která evokuje zdraví a zdravý vzduch. Ale zároveň bylo důležité se odlišit. Doplňujícím prvkem se stala černá barva. Ta je v tomto oboru neobvyklá, a také budí důvěryhodnost.

David souběžně vytvářel nové logo pro CM trade. Cílem bylo vizuálně propojit iniciály CM s přízviskem trade. Barvu zvolil černou, která je nejen důvěryhodná, ale i elegantní. Zároveň se jednalo o spojující prvek obou značek.

Bratrstvo kočičí packy

Dále David vytvořil vizuální návrhy letáků a webových stránek. V některých případech není potřeba fotit vlastní fotky, pokud se jedná o generické téma a najdeme kvalitně zpracované fotografie k zakoupení, odpovídající našim standardům a nárokům. A toto byl přesně ten případ. David našel krásnou a čistou sadu fotografií ve fotobance, které jsme pro tyto účely zakoupili.

U klienta pocitově zvítězily fotky s propracovanými detaily než se záběrem na lidi.

Náš copywriter a stratég Pepa rozpracoval drátěný model na web a dohromady s Davidovým designem přinesli konkrétní návrh webových stránek, jejichž výroba je momentálně v procesu. Těšíme se na jejich uvedení do provozu.

Vizuální identita: David Voborský a kol.

Barbora Fouldová,
za tým studia David Geč

Cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše

Nastavení cookies

Vlastní nastavení cookies